Horní menu

Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - únor 2025
25
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - únor 2025
26
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - únor 2025
27
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - únor 2025
28
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - únor 2025
1
Prodej - Nosné kuřice
MASOPUST
MAPA TRASY MASOPUSTNÍHO PRŮVODU
2
3
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
4
ZMĚNA JÍZDNÍHO ŘÁDU LINKY Č. 472
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
5
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
6
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
7
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
8
MEZINÁRODNÍ DEN ŽEN
Svoz účastníků na oslavu MDŽ
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
9
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
10
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
11
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
12
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
13
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
Oznámení Pošty Kly - 13.3.2025
14
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
15
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
16
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
17
Smlouvy na odběr závlahové vody na rok 2025
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
18
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
19
UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny - 19.3.2025
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
POZVÁNKA NA VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ OBECNÍHO ZASTUPITELSTVA - 19.3.2025
20
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
21
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
22
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
23
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
24
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
25
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
26
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
27
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
Oznámení Pošty Kly - 27.3.2025
28
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
29
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
30
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2025
31 1 2 3 4
Prodej - Nosné kuřice
5 6
Humanitární sbírka - Diakonie - 6.4.2025
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec.tuhan@seznam.cz

Požadavky na elektronická podání:

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Tuhaň
Tuhaň 91
277 41 Tuhaň

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)