Horní menu

Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
26
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
27
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
Poslední výdejní termín nádob na separovaný sběr
Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2025
28
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
29
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
Nákupní zájezd do Polska - 29.11.2024
Čipování popelnic
30
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
1
Vítání občánků
UPOZORNĚNÍ na změnu jízdních řádů od 1.12.2024
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
2
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
3
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
4
POZVÁNKA NA VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ OBECNÍHO ZASTUPITELSTVA - 4.12.2024
Oznámení Pošty Kly - 4.12.2024
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
5
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
6
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Druhá vlna čipování popelnic v části Tuhaň
7
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
8
Zpívání koled v Tuhani na návsi
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Adventní koncert
9
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
10
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
11
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Česko zpívá koledy
12
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
13
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
14
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
15
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
ANDĚLSKÝ PRŮVOD
16
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
17
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
18
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
19
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
ČIPOVÁNÍ POPELNIC V TÝDNU OD 16.12. DO 22.12.2024
20
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
ČIPOVÁNÍ POPELNIC V TÝDNU OD 16.12. DO 22.12.2024
21
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
BETLÉMSKÉ SVĚTLO
22
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
23
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
24
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
25
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
26
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
27
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
28
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
29
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
30
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
31
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - prosinec 2024
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
SILVESTROVSKÝ POCHOD
1
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
POZVÁNKA NA NOVOROČNÍ PŘÍPITEK
2
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
3
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
Svoz popelnic 3.1.2025 + dočipování
MUDr. Sehnalová - ordinační hodiny 2025
MUDr. Sehnalová - změna ordinace - leden 2025
4
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
MUDr. Sehnalová - změna ordinace - leden 2025
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2025
5
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
MUDr. Sehnalová - změna ordinace - leden 2025
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2025
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně

Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně



POSTUP ŘEŠENÍ DÁVKY MIMOŘÁDNÉ OKAMŽITÉ POMOCI NA VĚCNÉ VÝDAJE – PŘÍSPĚVKU NA POŘÍZENÍ PŘEDMĚTŮ DLOUHODOBÉ POTŘEBY K VYBAVENÍ DOMÁCNOSTI V SOUVOSLOSTI S POSTIŽENÍM (ZNIČENÍM TOHOTO VYBAVENÍ) POVODNÍ.

  1. Tuto dávku lze poskytnout jako příspěvek na pořízení základních předmětů vybavení domácnosti, které byly zničeny povodní, pokud jejich zničení není kryto pojistkou (domácnost není pojištěna). Jedná se o základní předměty jako sporák, kamna, lednička, trouba, případně postele, stůl,židle.
  2. Žadatel o dávku musí v první řadě podat žádost na pracovišti ÚP včetně vyplnění příslušných formulářů – příjmy společně posuzovaných osob (doložení příjmů),  prohlášení o celkových sociálních  a majetkových poměrech. K podání žádosti je nutný občanský průkaz, doklady o příjmech společně posuzovaných osob (v domácnosti), dále je nutné mít předem zjištěnu cenu předmětů (vybavení) na jejichž pořízení bude dávka žádána (POZOR tyto věci nelze nakupovat před přiznáním dávky), pokud je to možné, tak  fotodokumentaci zničení věcí či postižení domácnosti.
  3. Žadatel ve spolupráci s referentkou vyplní žádost a formuláře a bude s ním sepsán protokol. Pokud je to možné, prosíme, aby žadatelé o tyto dávky přicházeli na ÚP v „krátké dny“ to je úterý, čtvrtek, pátek od 08,00 do 11,00 hod, tedy mimo úřední hodiny pro běžnou agendu hmotné nouze – pondělky a středy. Samozřejmě, přijdou-li v tyto dny bude jejich žádost rovněž řešena, je však nutné počítat s delším čekáním. V době od 15,00 bývá v tyto dny již volněji.
  4. Po přiznání dávky obdrží žadatel od ÚP peníze v hotovosti (v pokladně), nebo na účet. Teprve po té lze dané věci koupit. Žadatel musí následně doložit účet prokazující skutečné pořízení  věcí dle účelu uvedeného v přiznání dávky.
  5. Poskytnutá dávka nemusí krýt plnou cenu pořizovaných věcí, přihlíží se k majetkovým a příjmovým poměrům žadatele.
  6. Pozn. Vyšší orgány nyní posuzují problém kotlů. Zatím platí, že na kotle se dávka nevztahuje.
  7. Dávka není časově omezena. Doporučujeme, aby žádosti byly podávány až v situaci, kdy je možné věci nastěhovat do připravených bytových prostor. Věci lze pořizovat postupně na základě opakovaných jednotlivých žádostí.
  8. Telefonní spojení na referentky hmotné nouze:
  • paní Štefanisková  950 135 367
  • paní Strnadová       950 135 211
  • paní Karabáčková  950 135 566
  • paní Burgerová      950 135 574
  • paní Želechovská   950 135 567